Klantenservice
-
Wat zijn de verzendkosten?
Oh oh verzenden, het is een stuk duurder geworden en wij proberen altijd de beste prijs voor jullie te hanteren, daarom bieden wij jullie deze 4 optie's:
- Thuisbezorgd - Pakket via PostNL - 7,25 euro
- Thuisbezorgd - Brievenbuspakket via PostNL (met track & trace) - 5,25 euro **
- Afhalen bij een afhaalpunt via Mondial Relay (dit kan voor kleine en grote pakketten) - 5,25 euro- Afhalen in de winkel in Heiloo - gratis
** Let op dit kan alleen bij kleine, smalle pakketten (een t shirt / paar sokken / muts / babypakje): het moet echt door de brievenbus kunnen. Afmetingen zijn: 38 x 26.5 x 3.2 cm
Wij betalen de verzendkosten bij een besteding vanaf 75 euro (binnen NL, uitgezonderd sale*)
Wij verzenden op dinsdag tot en met zaterdag*tijdens de sale periode: de verzendkosten worden teruggestort indien je een bestelling plaatst van minimaal 75 euro aan niet-sale items
-
Kan ik ook naar het buitenland verzenden?
We verzenden ook buiten Nederland
De tarieven:
België
9,95 euro thuisbezorging PostNL
5,95 euro Mondial Relay afhaalpunt
(wij betalen de verzendkosten bij een bestelling vanaf 250 euro *niet tijdens de sale periode)De rest van Europa
Duitsland, Frankrijk, Spanje, Denemarken, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Finland, Ierland, Polen, Portugal en Zweden
9,95 - 19,95 euroGroot-Brittannie & Zwitserland*
19,95 euro
*eventuele invoerkosten zijn altijd voor de klantDe rest van de wereld*
29,95 euro
*eventuele invoerkosten zijn altijd voor de klant
Mail voor meer informatie en de actuele prijsFor shipping outside of NL scroll to Shipping worldwide in our footer
-
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja zeker, bij onze winkel op de Stationsweg 78 te Heiloo. Je bestelling ligt klaar zodra je de e-mail hebt ontvangen dat deze klaar ligt.
Klik hier voor meer info en openingstijden
-
Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Wij verzenden jouw bestelling binnen 2 dagen (op dinsdag tot en met zaterdag worden bestellingen verzonden). Je krijgt altijd een track and trace code toegestuurd per e-mail en zo weet jij precies wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.
-
Kan ik mijn bestelling laten inpakken?
Alle niet-sale items pakken we graag voor je in. Geef het even aan in de notities.
-
Ik wil de bestelling naar een ander adres laten verzenden. Hoe doe ik dit?
Dit doe je tijdens de check out. Je vinkt dan aan 'Verzenden naar een ander adres', en vult hier het adres in waar wij de bestelling naartoe kunnen verzenden.
-
Bezorgen jullie ook nog op de bakfiets?
Eigenlijk komt iedereen inmiddels naar de winkel. Als je hier gebruik van wilt maken (bijvoorbeeld tijdens je kraamweek of bij ziekte), bel dan even naar de winkel. We bezorgen alleen nog binnen Heiloo.
-
Er gaat iets mis met mijn verzending.
Wij verzenden met PostNL en Mondial Relay. De verzending voor thuisbezorging via PostNL wordt 1 keer aangeboden op het aangegeven tijdstip. Indien het pakket niet kon worden aangenomen gaat deze naar het dichtstbijzijnde pakketpunt.
Ben je te laat met ophalen? Dan wordt het pakket retour gestuurd. De gemaakte verzendkosten worden niet vergoed. We kunnen het pakket opnieuw opsturen nadat de kosten hiervan zijn voldaan.
Is je pakket vertraagd of heb je andere vragen over je zending, check eerst je track en trace code. Als je hier niet uitkomt, stuur ons dan even een e-mail en dan kijken we met je mee: [email protected]
-
Hoe stuur ik een of meerdere artikelen retour?
Wij hebben uitgebreid beschreven hoe je dit op een makkelijke manier kunt doen. Lees hier hoe je dit kunt doen.
-
Kan ik mijn artikelen ruilen?
Helaas is dit niet mogelijk. Uiteraard heb je het recht om items te retourneren. Je kunt de juiste kleur / maat bestellen door een nieuwe bestelling te plaatsen.
Wij helpen altijd graag om de juiste maat / kleur te bepalen. We kunnen items voor je nameten, of foto's sturen van leuke outfit combinaties. Neem contact met ons op via Instagram / mail ([email protected]) of bel naar de winkel.
-
Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel ontvangen. Wat nu?
Wat vervelend dat dit is gebeurd. Indien je een verkeerd artikel hebt ontvangen, stuur ons direct een e-mail naar [email protected] en wij zorgen dat het juiste artikel zo snel mogelijk wordt geleverd en jij het andere artikel (uiteraard op onze kosten) kunt retourneren.
Is het artikel niet in de juiste staat aangekomen? Probeer dit dan niet te herstellen en stuur een e-mail met foto's naar [email protected]. Wij zorgen dat dit samen juist wordt opgelost.
-
Hoe plaats ik een bestelling?
Ga op zoek naar de artikelen via onze categorieën en klik op de artikelen die jij wilt. Hier vind je alle informatie, klik eventueel op de juiste maat en plaats 'in winkelwagen'. Indien je alle artikelen hebt toegevoegd aan de winkelwagen, ga je rechtsboven naar 'winkelwagen'. Check hier goed je bestelling, en doorloop de check out. Na de betaling krijg je direct een bevestiging per e-mail en niet lang daarna kun je genieten van je mooie items!
-
Hoe weet ik dat mijn bestelling gelukt is?
Direct nadat je de gehele check out hebt doorlopen en de betaling gedaan is, ontvang je een bevestiging via e-mail. Het zou kunnen dat deze in je ongewenste e-mail/spam terecht is gekomen. Heb jij een uur na je bestelling nog geen e-mail ontvangen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] en wij gaan ermee aan de slag.
-
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?
Wij proberen de ontvangen bestellingen zo snel mogelijk te versturen maar indien dit nog niet gebeurd is, kun je de bestelling in veel gevallen nog wijzigen. Neem dan wel direct contact met ons op via [email protected] en dan kijken we wat we nog kunnen doen.
-
Het artikel/juiste maat is niet op voorraad, kan ik dit alsnog bestellen?
Het kan zijn dat net iemand anders hetzelfde artikel/maat heeft gekocht en deze dus tijdelijk niet meer op voorraad is. In dit geval kunnen wij dit artikel nog voor jou bestellen, houd wel rekening met een langere levertijd. Stuur ons een e-mail met het artikel, maat, aantal en wij gaan kijken wat we voor je kunnen doen.
-
Ik twijfel over de maat. Wat nu?
Wij proberen bij zoveel mogelijk producten de maattabel toe te voegen, deze staat tussen de foto's. Twijfel je nog of staat net de maattabel er niet bij? Mail ons dan via [email protected], of stuur ons een DM op Instagram en wellicht kunnen wij de knoop voor je doorhakken of de specifieke afmetingen toesturen bijvoorbeeld.
-
Ik heb een vraag over het artikel. Waar kan ik terecht?
Indien je verder op het product klikt vind je daar veel informatie. Een omschrijving, samenstelling en vaak nog wat tips. Ook vind je hier de maattabel. Mocht je hier niet je antwoord kunnen vinden neem dan contact met ons op via e-mail ([email protected]) of Instagram (milck_nl).
-
Ik heb een bestelling geplaatst, order bevestiging ontvangen, maar de betaling is niet gelukt
Je hebt je bestelling geplaatst, je wilt betalen.. en dan.. gaat het mis.
Als je een bevestiging hebt ontvangen reserveren wij de items voor jou en kan het zo zijn dat deze dan niet meer op voorraad staan (ze zijn immers voor jou gereserveerd). In dit geval kunnen we je een betaalverzoek sturen of je maakt het direct over (gegevens staat op de factuur in je e-mail bij de order bevestiging). Daarna versturen we je bestelling zoals anders.
-
Welke betaalmethoden zijn er?
Wij werken samen met de veilige betaalprovider Mollie. Het makkelijkst en snelst betaal je via iDEAL. Daarnaast accepteren wij Maestro, VISA en Mastercard. Voor onze Belgische klanten is Bancontact beschikbaar en als je liever achteraf betaald kun je kiezen voor Klarna Achteraf Betalen (aan achteraf betalen zijn kosten verbonden).
-
Ik heb een tip/vraag/klacht/opmerking/compliment.
Wij staan open voor feedback en vinden het ook heel leuk als je een tip of zelfs compliment voor ons hebt. Je kunt deze direct e-mailen naar [email protected] of vul het contactformulier in op de website.
-
Hoe kan ik op de hoogte blijven van Milck nieuws?
Dit kan op verschillende manieren. Wij versturen graag nieuwsbrieven met inspiratie & informatie over Milck, als je het leuk vind om deze te ontvangen, schrijf je dan in rechtsonderaan de pagina. Op onze Instagram pagina delen we sfeerfoto's, blije klanten, leuke quotes, belangrijke data van nieuwe collectie's/sale, en nog veel meer. Volg ons dus zeker @milck_nl. Ook vinden wij het super leuk als je leuke foto's hebt gemaakt en ons daarin tagt.
-
Hebben jullie ook een fysieke winkel?
Ja zeker! Onze winkel is gevestigd op Stationsweg 78 te Heiloo.
Klik hier voor meer informatie :-)
-
Hoe bestel ik een cadeaukaart?
Super leuk om te geven én om te ontvangen: de cadeaukaart van Milck.
Hoe werkt dit?
Ga naar het product Cadeaubon
Kies je bedrag
Typ je persoonlijke bericht
Voeg dit toe aan je winkelwagen, maak je bestelling af en ga bestellen
Cadeaubon per post:
wil je dat we dit direct naar de ontvanger versturen? Vul dan het juiste adres in bij 'Verzenden naar ander adres', en wij zorgen er voor dat de cadeaubon daar direct naartoe wordt gestuurd.