Klantenservice
-
Ik heb een tip/vraag/klacht/opmerking/compliment.
Wij staan open voor feedback en vinden het ook heel leuk als je een tip of zelfs compliment voor ons hebt. Je kunt deze direct e-mailen naar [email protected] of vul het contactformulier in op de website.
-
Hoe kan ik op de hoogte blijven van Milck nieuws?
Dit kan op verschillende manieren. Wij versturen 1x per maand een nieuwsbrief, als je het leuk vind om deze te ontvangen, schrijf je dan in rechtsonderaan de pagina. Op onze Instagram pagina delen we sfeerfoto's, blije klanten, leuke quotes, belangrijke data van nieuwe collectie's/sale, en nog veel meer. Volg ons dus zeker @milck_nl. Ook vinden wij het super leuk als je leuke foto's hebt gemaakt en ons daarin tagt.
-
Hebben jullie ook een fysieke winkel?
Ja zeker! Onze winkel is gevestigd op Stationsweg 78 te Heiloo.
Klik hier voor meer informatie :-)
-
Hoe bestel ik een cadeaukaart?
Super leuk om te geven én om te ontvangen: de cadeaukaart van Milck.
Hoe werkt dit?
Ga naar het product Cadeaubon
Kies je bedrag
Typ je persoonlijke bericht
Voeg dit toe aan je winkelwagen, maak je bestelling af en ga bestellen
Cadeaubon per post:
wil je dat we dit direct naar de ontvanger versturen? Vul dan het juiste adres in bij 'Verzenden naar ander adres', en wij zorgen er voor dat de cadeaubon daar direct naartoe wordt gestuurd.
-
Hoe plaats ik een bestelling?
Ga op zoek naar de artikelen via onze categorieën en klik op de artikelen die jij wilt. Hier vind je alle informatie, klik eventueel op de juiste maat en plaats 'in winkelwagen'. Indien je alle artikelen hebt toegevoegd aan de winkelwagen, ga je rechtsboven naar 'winkelwagen'. Check hier goed je bestelling, en doorloop de check out. Na de betaling krijg je direct een bevestiging per e-mail en niet lang daarna kun je genieten van je mooie items!
-
Hoe weet ik dat mijn bestelling gelukt is?
Direct nadat je de gehele check out hebt doorlopen en de betaling gedaan is, ontvang je een bevestiging via e-mail. Het zou kunnen dat deze in je ongewenste e-mail/spam terecht is gekomen. Heb jij een uur na je bestelling nog geen e-mail ontvangen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] en wij gaan ermee aan de slag.
-
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?
Wij proberen de ontvangen bestellingen zo snel mogelijk te versturen maar indien dit nog niet gebeurd is, kun je de bestelling in veel gevallen nog wijzigen. Neem dan wel direct contact met ons op via [email protected] en dan kijken we wat we nog kunnen doen.
-
Het artikel/juiste maat is niet op voorraad, kan ik dit alsnog bestellen?
Het kan zijn dat net iemand anders hetzelfde artikel/maat heeft gekocht en deze dus tijdelijk niet meer op voorraad is. In dit geval kunnen wij dit artikel nog voor jou bestellen, houd wel rekening met een langere levertijd. Stuur ons een e-mail met het artikel, maat, aantal en wij gaan kijken wat we voor je kunnen doen.
-
Ik twijfel over de maat. Wat nu?
Wij proberen bij zoveel mogelijk producten de maattabel toe te voegen, deze staat tussen de foto's. Twijfel je nog of staat net de maattabel er niet bij? Mail ons dan via [email protected], of stuur ons een DM op Instagram en wellicht kunnen wij de knoop voor je doorhakken of de specifieke afmetingen toesturen bijvoorbeeld.
-
Ik heb een vraag over het artikel. Waar kan ik terecht?
Indien je verder op het product klikt vind je daar veel informatie. Een omschrijving, samenstelling en vaak nog wat tips. Ook vind je hier de maattabel. Mocht je hier niet je antwoord kunnen vinden neem dan contact met ons op via e-mail ([email protected]) of Instagram (milck_nl).
-
Welke betaalmethoden zijn er?
Wij werken samen met de veilige betaalprovider Mollie. Het makkelijkst en snelst betaal je via iDEAL. Daarnaast accepteren wij Maestro, VISA en Mastercard. Er kan ook met Paypal betaald worden, voor onze Belgische klanten is Bancontact beschikbaar en als je liever achteraf betaald kun je kiezen voor Klarna Achteraf Betalen (bij achteraf betalen zijn kosten verbonden).
-
Wat zijn de verzendkosten?
Wij betalen de verzendkosten bij bestellingen vanaf 100 euro (NL) en 150 euro (BE) (uitgezonderd sale periode)
Daaronder betaal jij een bijdrage van 5,95 euroWauw, 5,95 euro. We weten het, deze kosten dekken nog steeds niet de volledige kosten van het verzenden van jouw pakket, de rest nemen wij voor onze rekening. We proberen het op deze wijze 'betaalbaar' te houden voor beide kanten.
-
Kan ik ook naar het buitenland verzenden?
Voor verzending naar het buitenland, ga onderaan de pagina naar 'Verzenden - buitenland'
For shipping outside of NL scroll to Shipping worldwide in our footer
-
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja zeker, bij onze winkel op de Stationsweg 78 te Heiloo.
Klik hier voor meer info en openingstijden
-
Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Wij verzenden jouw bestelling binnen 2 dagen (op dinsdag tot en met zaterdag worden bestellingen verzonden). Je krijgt altijd een track and trace code toegestuurd per e-mail en zo weet jij precies wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.
-
Kan ik mijn bestelling laten inpakken?
Wat leuk dat je bij ons het cadeau hebt gevonden! Wij pakken dit graag voor je in en doen er ook graag nog een persoonlijke boodschap bij. Geef dit even aan in het opmerkingen veld bij de check out. Heb je je bestelling al geplaatst? Stuur dan een e-mail naar [email protected] met het ordernummer, welke artikelen ingepakt mogen worden en je eventuele boodschap en zo kunnen wij dit alsnog voor je doen.
-
Ik wil de bestelling naar een ander adres laten verzenden. Hoe doe ik dit?
Dit doe je tijdens de check out. Je vinkt dan aan 'Verzenden naar een ander adres', en vult hier het adres in waar wij de bestelling naartoe kunnen verzenden.
-
Bezorgen jullie ook nog op de bakfiets?
Dit doen wij alleen nog in Heiloo. We proberen zsm maar er wordt in ieder geval op donderdagen gefietst.
-
Er gaat iets mis met mijn verzending.
Wij verzenden met PostNL. De verzending wordt 1 keer aangeboden op het aangegeven tijdstip. Indien het pakket niet kon worden aangenomen gaat deze naar het dichtstbijzijnde pakketpunt.
Ben je te laat met ophalen? Dan wordt het pakket retour gestuurd. De gemaakte verzendkosten worden niet vergoed. We kunnen het pakket opnieuw opsturen nadat de kosten hiervan zijn voldaan.
Is je pakket vertraagd of heb je andere vragen over je zending, check eerst je track en trace code. Als je hier niet uitkomt, stuur ons dan even een e-mail en dan kijken we met je mee: [email protected]
-
Hoe stuur ik een of meerdere artikelen retour?
Wij hebben uitgebreid beschreven hoe je dit op een makkelijke manier kunt doen. Lees hier hoe je dit kunt doen.
-
Kan ik mijn artikelen ruilen?
Helaas is dit niet mogelijk. Uiteraard heb je het recht om items te retourneren. Je kunt de juiste kleur / maat bestellen door een nieuwe bestelling te plaatsen.
Wij helpen altijd graag om de juiste maat / kleur te bepalen. We kunnen items voor je nameten, of foto's sturen van leuke outfit combinaties. Neem contact met ons op via Instagram / mail ([email protected]) of bel naar de winkel.
-
Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel ontvangen. Wat nu?
Wat vervelend dat dit is gebeurd. Indien je een verkeerd artikel hebt ontvangen, stuur ons direct een e-mail naar [email protected] en wij zorgen dat het juiste artikel zo snel mogelijk wordt geleverd en jij het andere artikel (uiteraard op onze kosten) kunt retourneren.
Is het artikel niet in de juiste staat aangekomen? Probeer dit dan niet te herstellen en stuur een e-mail met foto's naar [email protected]. Wij zorgen dat dit samen juist wordt opgelost.