Klantenservice / FAQ

"Zijn er nog vragen?"

Vraag, opmerking of klacht? Vul het formulier in of stuur een e-mail naar [email protected] en wij komen er vaak dezelfde dag nog op terug, maar in ieder geval binnen 3 werkdagen.
Tip: kijk eerst even tussen de Veelgestelde vragen (dit vind je onderaan de pagina) & wie weet heb je gelijk het juiste antwoord!

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen

1. Bestellen
1.1 Hoe plaats ik een bestelling?

Ga op zoek naar de artikelen via onze categorieën en klik op de artikelen die jij wilt. Hier vind je alle informatie, klik eventueel op de juiste maat en plaats 'in winkelwagen'. Indien je alle artikelen hebt toegevoegd aan de winkelwagen, ga je rechtsboven naar 'winkelwagen'. Check hier goed je bestelling, en doorloop de check out. Na de betaling krijg je direct een bevestiging per e-mail en niet lang daarna kun je genieten van je mooie items! 

1.2 Hoe weet ik dat mijn bestelling gelukt is?

Direct nadat je de gehele check out hebt doorlopen en de betaling gedaan is, ontvang je een bevestiging via e-mail. Het zou kunnen dat deze in je ongewenste e-mail/spam terecht is gekomen. Heb jij een uur na je bestelling nog geen e-mail ontvangen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] en wij gaan ermee aan de slag. 

1.3 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?

Wij proberen de ontvangen bestellingen zo snel mogelijk te versturen maar indien dit nog niet gebeurd is, kun je de bestelling in veel gevallen nog wijzigen. Neem dan wel direct contact met ons op via [email protected] en dan kijken we wat we nog kunnen doen. 

1.4 Het artikel/juiste maat is niet op voorraad, kan ik dit alsnog bestellen?

Het kan zijn dat net iemand anders hetzelfde artikel/maat heeft gekocht en deze dus tijdelijk niet meer op voorraad is. In dit geval kunnen wij dit artikel nog voor jou bestellen, houd wel rekening met een langere levertijd. Stuur ons een e-mail met het artikel, maat, aantal en wij gaan kijken wat we voor je kunnen doen. 

1.5 Ik twijfel over de maat. Wat nu?

Bij ieder product vermelden wij eventuele pasvorm tips en kun je op onze maattabel klikken, ook kun je deze hier vinden. Toch nog lichte twijfel? Mail ons dan via [email protected] en wellicht kunnen wij de knoop voor je doorhakken of de specifieke afmetingen toesturen bijvoorbeeld. 

1.6 Ik heb een vraag over het artikel. Waar kan ik terecht?

Indien je verder op het product klikt vind je daar veel informatie. Een omschrijving, samenstelling en vaak nog wat tips. Ook vind je hier de maattabel. Mocht je hier niet je antwoord kunnen vinden neem dan contact met ons op. 

1.7 Ik heb een artikel gezien van een merk dat jullie verkopen maar kan dit specifieke artikel niet vinden, kan ik deze wel bij jullie bestellen?

Dit is vaak mogelijk. Laat ons even weten via [email protected] om welk merk, artikel, maat, aantal het gaat en wij gaan kijken wat we voor je kunnen doen. 

2. Betalen
2.1 Welke betaalmethoden zijn er?

Wij werken samen met de veilige betaalprovider Mollie. Het makkelijkst en snelst betaal je via iDEAL. Daarnaast accepteren wij Maestro, VISA en Mastercard. Ook is het mogelijk om via SEPA-overboeking te betalen. En kan er betaald worden via Bancontact. 

3. Verzenden
3.1 Wat zijn de verzendkosten?

Gratis verzending vanaf 75 euro (NL)
Brievenbuspakket 3,95 
Standaard pakket 5,95
Op een werkdag voor 15:00 uur besteld = dezelfde dag verzonden
wij werken samen met meerdere vervoerders en dit zijn de best bijbehorende tarieven voor een klein bedrijf 

3.2 Kan ik ook naar het buitenland verzenden?

Voor verzending naar het buitenland, ga onderaan de pagina naar 'Verzenden - buitenland'
For shipping outside of NL scroll to Shipping worldwide in our footer

3.3 Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja dit is mogelijk. Je kunt jouw bestelling afhalen in Heiloo. Dit kan altijd op werkdagen tussen 10:00 en 16:00 uur, stuur een e-mail met je voorkeur naar [email protected] zodat je niet voor een dichte deur staat. Het is vaak mogelijk om een afspraak te maken buiten deze tijden om. 

Het adres is: 
De Achtkant 19
1852 BV te Heiloo

3.4 Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Op werkdagen versturen wij de pakketten nog dezelfde dag indien deze voor 15:00 uur is besteld. Het duurt gemiddeld 1-3 werkdagen voordat de bestelling in huis is. Je krijgt altijd een track and trace code toegestuurd per e-mail en zo weet jij precies wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. 

3.5 Kan ik mijn bestelling laten inpakken?

Wat leuk dat je bij ons het cadeau hebt gevonden! Wij pakken dit graag voor je in en doen er ook graag nog een persoonlijke boodschap bij. Geef dit even aan in het opmerkingen veld bij de check out. Heb je je bestelling al geplaatst? Stuur dan een e-mail naar [email protected] met het ordernummer, welke artikelen ingepakt mogen worden en je eventuele boodschap en zo kunnen wij dit alsnog voor je doen.

3.6 Ik wil de bestelling naar een ander adres laten verzenden. Hoe doe ik dit?

Dit doe je tijdens de check out. Je vinkt dan aan 'Verzenden naar een ander adres', en vult hier het adres in waar wij de bestelling naartoe kunnen verzenden. 

4. Retour/Ruilen
4.1 Hoe stuur ik een of meerdere artikelen retour?

Wij hebben uitgebreid beschreven hoe je dit op een makkelijke manier kunt doen. Lees hier hoe je dit kunt doen. 

4.2 Kan ik mijn artikelen ruilen?

Dit kan! Je kunt de artikelen die je niet wilt retourneren, zie hier hoe je dit moet doen. Daarna kun je via de reguliere weg een nieuwe bestelling plaatsen met de juiste artikelen. 

4.3 Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel ontvangen. Wat nu?

Wat vervelend dat dit is gebeurd. Indien je een verkeerd artikel hebt ontvangen, stuur ons direct een e-mail naar [email protected] en wij zorgen dat het juiste artikel zo snel mogelijk wordt geleverd en jij het andere artikel (uiteraard op onze kosten) kunt retourneren. 

Is het artikel niet in de juiste staat aangekomen? Probeer dit dan niet te herstellen en stuur een e-mail naar [email protected] Wij zorgen dat dit samen juist wordt opgelost. 

5. Overige vragen
5.1 Hoe bestel ik een cadeaukaart?

Super leuk om te geven én om te ontvangen: de cadeaukaart van Milck. 

Hoe werkt dit?

Ga naar het product Cadeaubon

Kies je bedrag

Typ je persoonlijke bericht

Voeg dit toe aan je winkelwagen, maak je bestelling af en ga bestellen

Cadeaubon per post:

wil je dat we dit direct naar de ontvanger versturen? Vul dan het juiste adres in bij 'Verzenden naar ander adres', en wij zorgen er voor dat de cadeaubon daar direct naartoe wordt gestuurd.

Cadeaubon per e-mail:

vul bij verzending in 'Digitale verzending - cadeaukaart' zodat er geen verzendkosten worden berekend. Vul het juiste e-mailadres in, bij 'Opmerking'. Wij versturen de digitale cadeaubon naar het opgegeven e-mailadres als er niets wordt ingevuld. 

5.2 Ik heb een tip/vraag/klacht/opmerking/compliment.

Wij staan open voor feedback en vinden het ook heel leuk als je een tip of zelfs compliment voor ons hebt. Je kunt deze direct e-mailen naar [email protected] of vul het contactformulier in op de website. 

5.3 Hoe kan ik op de hoogte blijven van Milck nieuws?

Dit kan op verschillende manieren. Wij versturen 1x per maand een nieuwsbrief, als je het leuk vind om deze te ontvangen, schrijf je dan in rechtsonderaan de pagina. Op onze Instagram pagina delen we sfeerfoto's, blije klanten, leuke quotes, belangrijke data van nieuwe collectie's/sale, en nog veel meer. Volg ons dus zeker @milck_nl. Ook vinden wij het super leuk als je leuke foto's hebt gemaakt en ons daarin tagt. 

5.4 Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Nee, op dit moment hebben wij alleen een online winkel. Wel organiseren wij leuke evenementen waar je de kleding ook in het echt kunt bewonderen, ons kunt ontmoeten en zo nog meer te weten kunt komen over Milck. Wij houden je via de nieuwsbrief en social media op de hoogte wanneer dit is.