Retourneren

Hey wat jammer, je bestelling of een deel hiervan is niet naar wens en deze wens je te retourneren. Wij behandelen de retouren zelf in onze winkel en om dit zo gestructureerd mogelijk te laten verlopen vragen we jou om je retour via e-mail aan te melden:

Stuur een e-mail naar [email protected], vermeld in de titel RETOUR >ordernummer< :

Vermeld in de e-mail het volgende: 
- naam
- ordernummer 
- product
- reden van retour

Wij behandelen jouw retouraanvraag op dinsdag t/m vrijdag en zodra je een goedkeuring van de retouraanvraag ontvangt vanuit ons, kun jij gaan retourneren. Dit is ons retouradres:

Milck Retouren
Stationsweg 78
1851 LM Heiloo

De kosten voor het terugzenden zijn voor rekening van de klant, dit dien je zelf te regelen. Hulp nodig? We helpen je graag. 

Voorwaarden retourneren:

  • Dit kan binnen 14 dagen (bij afgeprijsde artikelen geldt binnen 8 dagen)
  • De artikelen zijn schoon, ongewassen, ongebruikt en ongedragen
  • Een eventueel gebrek aan het artikel is niet zelf geprobeerd te maken
  • Alle kaartjes zijn nog gehecht aan het artikel en het artikel is eventueel nog verpakt in haar originele verpakking
  • De kosten en risico’s voor het retourneren zijn voor rekening van de klant (tot aan ontvangst, dus zorg ervoor dat deze voldoende is gefrankeerd)
  • Zorg ervoor dat je retourneert met een track en trace zodat er geen onduidelijkheid kan bestaan over waar je pakketje is. Kies je ervoor dit niet te doen? Hou er dan rekening mee dat dit op eigen risico is. Een retour kan pas worden afgehandeld wanneer de items in de juiste staat zijn aangekomen.

*Voor sale artikelen geldt dat een bon t.w.v. het geretourneerde bedrag uitgegeven wordt.